Skip to content

Automagico

Auto Magico

Primary Menu
  • Home
  • Blog
  • Linkpartners
  • Contact
  • Home
  • Uncategorized
  • Chatbot in gebruik voor het beantwoorden van de meest gestelde vragen in de automitve 
  • Uncategorized

Chatbot in gebruik voor het beantwoorden van de meest gestelde vragen in de automitve 

In de automitve wordt er steeds meer online aangeboden. Dit kan gaan om auto’s, tweede hands auto’s, reparaties of keuringen. Op de site worden vaak de eerste indrukken achtergelaten als het gaat om bedrijven in deze sectoren. En een eerste indruk is het halve werk. Met name ook voor nieuwe klanten. Deze groep zit vaak nog met veel vragen omdat de sector wellicht onbekend is of dat ze het bedrijf nog niet goed kennen. Daarom zal een chatbot voor deze sector een grote toegevoegde waarde kunnen hebben.    

Wat de chatbot doet   

De chatbot is een widget die op elke (gewenste) webpagina kan worden geïmplementeerd. Waar veel bedrijven werken met een ‘Veel gestelde vragen (FAQ)’ pagina, is deze voor veel websitebezoekers vaak lastig tot niet te vinden. Een chatbot is eigenlijk een soort van robot die de veel gestelde vragen binnen enkele seconden kan beantwoorden. Waar de FAQ lastig te vinden is kan de chatbot op elke pagina op een plek naar keuze geplaatst worden. De klant kan een vraag stellen en de chatbot zal in zijn eigen kenniscentrum op zoek gaan naar overeenkomende vragen met bijbehorende antwoorden. De chatbot kan met binnenkomende vragen steeds beter afgesteld worden. Als de chatbot de vraag niet weet kan de vraag alsnog worden doorgezet naar een echt persoon, dit noemen wij live chat. De vraag kan dan op een later, zelfgekozen, moment alsnog worden opgepakt.   

De samenwerking   

Het enige dat wij verwachten is het invullen van het kenniscentrum. Onze chatspecialisten zullen dit kenniscentrum dan verwerken in de chatbot en deze optimaliseren. De chatbot zal na dit moment continue worden bijgehouden zodat de chatbot op den duur steeds meer vragen kan beantwoorden. Ook is het mogelijk om rapportages te ontvangen. Wij kijken tegemoet naar een mooie samenwerking.   

Continue Reading

Previous: Tweedehands auto kopen stappenplan
Next: Auto rijden volgens de regels

More stories

Waarom een kilometerregistratie software systeem enorm handig is?
  • Uncategorized

Waarom een kilometerregistratie software systeem enorm handig is?

Welke rijbewijzen kunnen er allemaal gehaald worden?
  • Uncategorized

Welke rijbewijzen kunnen er allemaal gehaald worden?

Wat doe je als jouw logistieke bedrijf de vraag even niet meer aan kan
  • Uncategorized

Wat doe je als jouw logistieke bedrijf de vraag even niet meer aan kan

Fietswedstrijden
  • Uncategorized

Fietswedstrijden

Makkelijk als ondernemer een auto leasen
  • Uncategorized

Makkelijk als ondernemer een auto leasen

De beste motoraccessoires en onderdelen kopen
  • Uncategorized

De beste motoraccessoires en onderdelen kopen

Deze heb je misschien gemist

Waarom hebben de meeste mensen alleen een WA verzekering voor hun auto?
  • Auto's en Motoren

Waarom hebben de meeste mensen alleen een WA verzekering voor hun auto?

schadeauto inkoop Tweedehands autoverhuur: een service die aan jouw behoeften voldoet
  • Auto

Tweedehands autoverhuur: een service die aan jouw behoeften voldoet

caravan verkopen Hoe vind je de beste tweedehands auto?
  • Auto

Hoe vind je de beste tweedehands auto?

Hoe kunt u uw scooter praktijk in 1 dag gaan halen?
  • Auto's en Motoren

Hoe kunt u uw scooter praktijk in 1 dag gaan halen?

  • Home
  • Blog
  • Linkpartners
  • Cookie Policy
  • Contact
Copyright © All rights reserved. | Magnitude by AF themes.
We gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te bieden door
uw voorkeuren en herhaalbezoeken te onthouden. Door op “Accepteren” te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren terwijl u
door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn
voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook
cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website
gebruikt. Deze cookies worden alleen met uw toestemming in uw browser opgeslagen. U heeft ook de mogelijkheid om u af te melden voor deze cookies. Maar
het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op uw
browse-ervaring.
Niet-noodzakelijk
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden geplaatst.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
OPSLAAN & ACCEPTEREN